ihya' ramadhan-pertandingan menulis cerpen.

Assalamualaikum..ya ahli2 syurga.....

erkk ehem2 !! eh2 lain macam jor bunyi. ekaww jangan bulan2 puasoo nih la nak buat pe'el kaww NIH . hahaha. okay2 stop ! sila jangan peduli dengan segala kemerapuan yang sudah tertera dtulis di atas yeahh. :D


buat2 taknampak je k. hoho.
okay sebelum tu, hehe dah masuk bulan puasa ni. sory lambat wish kat uoallss suma. Selamat menyambut hari Ramadhan yew. kalau boleh yang lelaki tuh puasa bior penohh ! okay taknak merepek panjang2 just nak straight to the point je la. when dah masuk bulan puasa ni berbagai-bagai program lah yang dianjurkan dekat sekolah. antaranya like tadarus al-quran,sketsa/nasyid,pertandingan menulis cerpen n manyakk lagih lah. takingat dah. ahaa so disebabkan aku ni agak suka merapu saja2 buat cerita menulis ,berblogging,berchat-chut,memuraikan diri sendiri. ehh ehhhh ehhhh . ha tengok lah dah merapuuuu lagi. =(

huhu..
so disebabkan itu aku masukla pertandingan menulis cerpen. aku ajak member aku sekali. tak mengharapkan kemenangan pon k uaolls. yang penting aku just sonok2 nak hantar karya buatan sendiri. yela mana bulehhh ciplakkk.sekadar nak sharing2. coz selama ni aku menulis n buat macam2 cerpen,novel tapi asyik terperukkk je dalam komputer n buku. erm.. now, i'm trying something new la. takdapat tempat dapat saguhati jadikkla kan kan kan ehee ~ *berangann je lebih*
hey spa kata?? dah habiss kot cerpen yang aku buat tu. haha tinggal nak print je n hantorr. ingat nak upload sini tapy hehe yelah pertandingan belum berakhir lagi so takut jugak kang ada pulk yang menskodeng cerpen aku ha dah jadik kes. mana tawuk menang tetengok ade dua cerpen serupaa pulekkkk haha berlaku kekantoian la disitu =P. (just SCARY)

apa2 pun lepas dah dihantar aku akan letak sini ok. haha. suka baca taksuka jangan bacaaaaaaaa ! okay bubyezz ! salam uoalls
muchLove#
Terima kasih sebab sudi baca. Jangan lupa baca entry lain?

No comments:

Post a Comment

TAKE MY BANNER :)

KEEP IN TOUCH
 
Blog design by Fatin Hazwani. Copyright Peningpenings