Cerpen

Cerpen? Tajuk kemain kan. Maaf ye sini takde cerpen ape pun lgi. Entry ni sekadar pemberitahuan semata2. Wah3! Ade orang tu nak menulis lohh, yeke?

Erk ehem!
Yes. Hmm, aku rindu gila nak menulis bagai ni guys. Tuhan je tau. Aku minat penulisan kreatif ni. Da lama dah. Tapi dahlama jugaklah aku tinggalkan. Kenapa? Busy kot. Kali ni cerpen ni aku nak buat berkisahkan benda real yang jadi dalam my own life.

MY OWN OKAY.

Heh.  Sebab tahla mungkin melalui penulisan ni je korang akan nampak flow yang aku cuba nak sampaikan. Memandangkan aku ni sekarang dah takboleh nak full time dengan blog kan? Banyak lah episod2 yang terpaksa dismiss dalam blog ni. Banyak weh, takterkira. Sampai boleh buat novel laah. So,boleh dikatakan hampir 90% lah aku nak story yang betul. Cuma, watak je yang lain. Mestilah takkan nak letak nama sendiri ? HAHAHAA. Taknak la, takretis nama i. Mueheehehe.

Erm tajuk? Okay malam ni i sharing tajuk dia okay. Tajuk cerpen akan datang ni diberi nama "TEWAS".  Nak tau? Kena baca la, hiks. Takbanyak sgt nama pun cerpen, bukan novel. Apa pun harap korang dapat terima la first yang takberapa nak first cerpen yang aku nak hasilkan ni. Hahaha, *not first la* second kot. Untuk dalam blog. Dalam laptop banyak dah hahahah. Cuma aku takrasa cerita2 tu OK untuk aku share dalam ni. Hehehe, okay? Jadi kalau nak tahu lebih pasal my personal life, jangan lupa la baca cerpen yang baru nak diberi nama tewas ni. Ehe, okay? Nunite. Nah belanja pic satu sini hahahah. Okay bye.


Terima kasih sebab sudi baca. Jangan lupa baca entry lain?

No comments:

Post a Comment

TAKE MY BANNER :)

KEEP IN TOUCH
 
Blog design by Fatin Hazwani. Copyright Peningpenings